اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

دوره آشنایی با قوانین ومقررات تامین اجتماعی در واحد گیلان

  روابط عمومی واحد آموزشی گیلان :

 

با توجه به در خواست شرکت برق منطقه ای استان گیلان، یک دوره آموزشی با عنوان آشنایی باقوانین ومقررات تامین اجتماعی با حضور 23 نفر از مدیران و کارشناسان شرکت برق منطقه ای در واحد آموزشی گیلان برگزار گردید. این دوره با هدف آشنایی علمی و عملی مدیران و کارشناسان با ضوابط و مقررات تامین اجتماعی اجرا شد و موردتوجه و رضایت شرکت کنندگان در دوره قرار گرفت. همچنین از آقایان عباس اورنگ ، جواد بابایی و احمد پایور، کارشناسان ارشد سازمان تامین اجتماعی استان تهران بعنوان مدرسان دوره استفاده شده است .

                                                                                                           

  

مراسم روز جانباز در مجتمع عالی اصفهان

دکتر میر محمد صادقی  رئیس مجتمع عالی اصفهان :آسایش امروز ما ، ثمره جانبازی جانبازان  عزیزاست.

در سالروز ولادت علمدار رشید کربلا حضرت  اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز، طی  مراسمی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس مجتمع  عالی اصفهان تجلیل شد. در این مراسم که  با حضور ریاست ، معاونین و جانبازان مجتمع  برگزار شد پس از تلاوت آیاتی چند از کلام  الله مجید دکتر میرمحمدصادقی، رئیس  مجتمع ضمن تبریک حلول ماه شعبان واعیاد شعبانیه و بویژه ولادت حضرت ابوالفضل (ع) گفت  :ماه شعبان را باید مقدمه ماه رمضان بدانیم  وازخداوند درخواست کنیم تا ما را آماده  حضور در ماه مبارک رمضان نماید .

رئیس مجتمع اصفهان ضمن تجلیل از جانبازان خطاب به آنان اعلام داشت: آسایش امروز کشور ما ، مرهون جانبازی شما  عزیزان است و باید همواره روز جانباز را  که مصادف با روز ولادت سپهسالار لشکر اباعبدالله الحسین (ع) می باشد گرامی بداریم  و این تقارن بسیار با برکت است.

 عضو هیئت علمی مجتمع اصفهان ضمن درخواست از جانبازان برای همیاری و همکاری  بیشتر با مجموعه مدیریت مجتمع از آنان خواست  با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات، مشارکت  فعال تری در امور جاری مجتمع داشته باشند .

در پایان این جلسه در یک نشست صمیمی  جانبازان و مسئولین مجتمع بحث و گفتگو نمودند .

 

روابط عمومی مجتمع عالی اصفهان

                 حسین ارشدی

 

افزایش تعداد اعضای هسته های پژوهش موسسه

کورش عزیزیها:

با توجه به فرخوان عضویت کارشناسان و متخصصان در هسته های پژوهش موسسه تعداد اعضای هسته های پژوهش موسسه به 46 نفر افزایش یافت از این تعداد 9 نفر در هسته پژوهشی آب، 24 نفر در هسته پژوهشی برق، 7 نفر در هسته پژوهشی مکانیک، 3 نفر درهسته پژوهش مدیریت و 3 نفر در هسته پژوهشی رایانه عضو شده اند.