اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

دومین شماره خبرنامه الکترونیکی شبنم منتشر شد

خبرنامه الکترونیکی شبنم به همت دفتر امور پژوهشی و پشتیبانی علمی شرکت سهامی مدیریت منابع آب ایران منتشر می شود. در دومین شماره این خبرنامه که به لطف دکتر ریاحی مدیر کل محترم دفتر و از طریق جناب آقای حمیدرضا شافعی واصل شده است، مطالب زیر را می خوانیم:
1- سخن روز:

 دومین شماره خبرنامه الکترونیکی شبنم را درحالی تقدیم شما عزیزان دست‌اندرکار صنعت آب کشور می‌کنیم که با محبتهای فراوانی که با ارسال تعداد زیادی نامه‌ الکترونیکی پس از انتشار نخستین شماره این خبرنامه به ما ابراز شد، مسئولیت خود را در اطلاع رسانی و ترویج دستاوردهای تحقیقاتی شرکت سهامی مدیریت منابع آب بیش از پیش احساس می‌کنیم.  این خبرنامه با هدف ارتقای سطح تبادلات علمی و پژوهشی مابین دفتر امور پژوهشی و پشتیبانی علمی بعنوان متولی سیاستگزاری، برنامه ریزی و مدیریت فعالیتهای تحقیقاتی در مجموعه امور آب وزارت نیرو و پژوهشگران، کارشناسان و مدیران دستگاههای تحقیقاتی و اجرایی صنعت آب کشور منتشر شده و امیدوار است تا گامی هر چند ناچیز در جهت ارتقای فرهنگ پژوهش و دانایی محوری در دستگاههای اجرایی و پژوهشی مرتبط با علوم و مهندسی آب در  کشور بردارد.

 توجه به کاربرد نتایج و یافته‌های تحقیقاتی در حل عینی مسائل و مشکلات بخش آب کشور و نیز تولید و یا انتقال فن‌آوری‌های پیشرفته جهانی سیاستی است که در نظام تحقیقاتی بخش آب اجرا شده و دستاوردهای فراوانی به همراه داشته است و در این خبرنامه به بخشهایی از آنها اشاره می‌شود. امید است با انتقادات و راهنماییهای ارزنده همچنان ما را در انجام شایسته وظایف خود یاری فرمائید.

 نشانی پست الکترونیک دفتر امور پژوهشی و پشتیبانی علمی :   watres@gmail.com

۲- اخبار تحقیقاتی:

جلسه مشترک کمیته تحقیقات شرکت سهامی‌ آب منطقه‌ای همدان با دفتر امور پژوهشی و پشتیبانی علمی برگزار شد

 جلسه مشترک کمیته تحقیقات شرکت سهامی‌ آب منطقه‌ای اردبیل با دفتر امور پژوهشی و پشتیبانی علمی برگزار شد

 سمینار ارائه دستاوردهای تحقیقاتی شرکت سهامی آب منطقه‌ای مازندران برگزار شد

 جدیدترین خلاصه پروژه‌های تحقیقاتی ویرایش شده

۲- تصویر امروز

۴- پرسش و پاسخ

۵- عضویت خبرنامه

در صورتیکه عضو خبرنامه شبنم نیستید و مایل به دریافت مستمر این خبرنامه و آگاهی از اخبار مربوط به دفتر امور پژوهشی و پشتیبانی علمی در شرکت سهامی مدیریت منابع آب ایران هستید با پست الکترونیک watres@gmail.com  مکاتبه فرمائید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد