اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

مراسم اختتامیه دوره بدو استخدام کارکنان جدید شرکت انتقال گاز

روابط عمومی مجتمع عالی خراسان:

مراسم اختتامیه دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان جدید شرکت انتقال گاز با حضور مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ومعاونان ایشان، مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز و مسئولان این دوره ، رییس ومعاونان وچند تن از مدیران واعضای هیات علمی مجتمع در مهرماه سال جاری در محل مجتمع عالی خراسان برگزار شد.

مهندس شیخ بهایی مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گازطی سخنانی از کیفیت بالای اجرای این دوره آموزشی در محل مجتمع عالی خراسان تشکر و قدردانی کرد. و مهندس کشکولی مدیر عامل شرکت انتقال گاز کشور با ارزیابی مثبت از برگزاری این دوره آموزشی در محل مجتمع عالی خراسان ایجاد رابطه وهمکاری آموزشی با مجتمع عالی خراسان را ارزنده اعلام کرد و استمرار آن را خواستار شد.

سپس، دریک اقدام خود جوش یکی از شرکت کنندگان در این دوره آموزشی به نمایندگی از سایرین ضمن ارائه گزارشی از این دوره آموزشی، حضور در مجتمع عالی خراسان را مغتنم شمرده و آموخته‌های خود از این دوره را کاربردی و مورد استفاده در زمینه کاری خود اعلام کرد ودرپایان سخنان خود سوگند نامه ای رابه صورت جمعی قرائت کرد.

در ادامه، دکتر وارسته پور رییس مجتمع عالی خراسان طی سخنانی همکاری آموزشی این مجتمع با صنعت گاز کشور را برگ زرینی در تحقق اتحاد ملی وانسجام بین دستگاههای اداری اعلام کردند.

درپایان این مراسم، به کارآموزان ممتاز علمی دوره ونیز برندگان مسابقات ورزشی جوایزی از طرف شرکت ملی گاز اهدا شد. همچنین از رییس ومعاونان وتعدادی از مدیران مجتمع  با اهدای لوح از سوی شرکت ملی گاز تقدیر به عمل آمد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد