اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

برخی از نظرات خوانندگان

در سال های قبل٬ به پرسش خوانندگان عزیز از طریق ایمیل یا وبلاگ آنها پاسخ می دادم. حتی پرسش هایی را که مستقیماً به بنده مربوط نمی شد٬ به دوستان صاحب صلاحیت ارجاع می دادم و پاسخ دریافتی را برای خواننده محترم ارسال می کردم. این روش بسیار مفید٬ اما به شدت وقت گیر بود. مخصوصاً که در برخی موارد به مراجعه حضوری خواننده برای تحویل گرفتن کتاب یا پایان نامه یا لوح فشرده منجر می شد. متأسفانه امکان ادامه این روش (با توجه به گرفتاری ها٬ از جمله کهولت سن!) امکان پذیر نیست. اما پاسخ ندادن به دوستان و مسکوت گذاشتن پرسش ها نیز از همکاری علمی و انجام وظیفه اجتماعی به دور است. 

اکنون این امکان فراهم آمده است که با خوانندگان از طریق سایت محل کار و از طریق لیست ایمیل٬ ارتباطی دائمی برقرار شود٬ هر کس پرسشی دارد بر حسب مورد با استاد یا کارشناس مربوطه مطرح کند و نظر خود را در جمع بزرگ کارشناسان آموزش و متخصصان صنعت آب و برق مطرح کند. بنابراین اگر پرسش های خود را در این وبلاگ مطرح بفرمایید٬ با شما از طریق گروه IEHT تماس گرفته خواهد شد و به پرسش شما از آن طریق پاسخ داده می شود. گرچه این کار با تأخیر همراه خواهد بود٬ اما در عوض امکان ارتباط همیشگی با این گروه فراهم می گردد. 

در اینجا برخی از پرسش های اخیر خوانندگان٬ که به گروه IEHT ارجاع شده است ملاحظه می شود. البته برای امانت داری بیشتر٬ اسامی و مشخصات خوانندگان حذف شده است:

 

  بدون پژوهش و مطالعه تصمیم گیری نکنیم

 

ممنونم خوب بود.

 

یکشنبه 2 دی 1386 ساعت 15:14

   پرسش یکی از خوانندگان برای انتخاب شغل در صنعت آب و برق

 

سلام خسته نباشید آقا ما پرسش شغلی نداریم وفقط می خواستم کتاب یا منبعی در باره مکانیک نیروگاه آبی سراغ ندارد به من مهرفی کنید  ممنون می شم  و تشکر می کنم از سایت خوبتان  

 

جمعه 14 دی 1386 ساعت 01:28

  انتشار کتاب بازسازی شبکه های فاضلاب

 

ایشان بسیار با سواد،با شخصیت و البته فوق العاده سخت گیرن.

معمولا کم پیش میاد کسی بار اول درسهای دکتر را بگذراند!

 

 

دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 15:35

 

  دوره‌های ترمی مورد تقاضا جهت اجرا در سال 1386 (اصلاح شده)

 

با عرض سلام وخسته نباشی خدمت شما من عمران گرایش سد وشبکه قبول شدم میشه برا کارشناسی رشته عمران عمران رو بخونم منتظر جوابتون هستم خدا حافظ 

 

پنجشنبه 8 فروردین 1387 ساعت 16:44

 

  انتشار کتاب طراحی پست های فشار قوی

 

اگه ممکنه برای اتوماسیون صنعتی نیز کتاب چاپ کنیدالبته کامل

plc s7 simens

و مانیتورینگ صنعتی

و شبکه سازی آن

متشکرم

 

 

سه شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 03:37

 

  شهرام کریمی: چند فراخوان کنفرانس برای سال ۲۰۰۸

 

سلام دوست گرامی

با عرض تشکر می خواستم بدانم ممکن است از سمینارهای ادبی خارج از کشور که در آینده قرار است برگزار شود مرا مطلع سازید ؟

من هم پژوهشگری هستم که در زمینه کارهای ادبی و اسلامی کار می کنم و قصد دارم برای خارج از کشور مقالاتم را عرضه کنم

با تشکر

یکشنبه 3 شهریور 1387 ساعت 13:42

 

  من شاغل نیستم! آیا شانس قبولی در دوره علمی - کاربردی دارم؟

 

سلام.با تشکر از سایت بسیار خوبتون.

من دختری ۲۰ ساله از رشت هستم ۲بار سراسری امتحان دادم اما قبول نشدم می خواستم امسال دیگه هرجور شده وارد دانشگاه بشم رشتم کامپیوتره و معدلم ۱۵. به نظر شمامنو واسه کاردانی قبول می کنند؟و کی باید دفترچه بگیرم؟خواهش میکنم جوابمو بدین.یه دنیا ممنونم

 

جمعه 15 شهریور 1387 ساعت 16:06

 

  انتشار کتاب بازسازی شبکه های فاضلاب

 

یک کتاب دزدی از پایان نامه های دانشجویی با فونت کتابهای نهضت سواد آموزی و قیمتی به اندازه خون پدرش، اینکه دیگر خبررسانی ندارد...

   

جمعه 3 آبان 1387 ساعت 02:02

 

  آشنایی با موسسه آموزش عالی علمی - کاربردی صنعت آب و برق

 

با اهدای سلام وارزوی توفیق روز افزون برای جنابعالی تلاش بی وقفه شما در به روز رسانی این وبلاگ جای قدردانی وسپاس بسیار دارد چه انکه در این راستا تلاش بسیار صرف نموده اید.با عرض پوزش از محضر آن مقام اینجانب با پیگیری نتوانستم سایت رسمی موسسه مد نظر شما را بیابم و از این طریق به مکاتبه با شما پرداخته ام در صورت امکان سایت رسمی موسسه را برایم ایمیل نمایید. اینجانب نیز فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت میباشم در گرایش منابع انسانی که قصد کسب امریه را برای خدمت نظام وظیفه دارم

   

یکشنبه 12 آبان 1387 ساعت 09:13

 

  مسابقات ورزشی در مجتمع خراسان

 

به اقایان ... کسب این موفقیت را تبریک میگویم وبرای ایشان ارزوی موفقیت در سراسر زندگی را دارم.امیوارم شاهدموفقیتهای بعدی ایشان باشم.

 

یکشنبه 3 آذر 1387 ساعت 22:41

 

  اولین آزمایشگاه شبکه های صنعتی در مجتمع اصفهان راه اندازی شد

 

لطفا به وضعیت برگزاری امتحانات واحدهای علمی کاربردی

اصفهان توجه بیشتری شود و بازرسین در جلاسات امتحانات

اداراتی که زیر نظر علمی کاربردی دوره های کاردانی و کارشناسی برگزار می کنند مانند هواپیمایی و کمیته امداد و هواشناسی حضور یابند

 

پنجشنبه 21 آذر 1387 ساعت 00:18

اکنون این امکان فراهم آمده است که با خوانندگان از طریق سایت محل کار و از طریق لیست ایمیل٬ ارتباطی دائمی برقرار شود٬ هر کس پرسشی دارد بر حسب مورد با استاد یا کارشناس مربوطه مطرح کند و نظر خود را در جمع بزرگ کارشناسان آموزش و متخصصان صنعت آب و برق مطرح کند. بنابراین اگر پرسش های خود را در این وبلاگ مطرح بفرمایید٬ با شما از طریق گروه IEHT تماس گرفته خواهد شد و به پرسش شما از آن طریق پاسخ داده می شود. گرچه این کار با تأخیر همراه خواهد بود٬ اما در عوض امکان ارتباط همیشگی با این گروه فراهم می گردد. 

در اینجا برخی از پرسش های اخیر خوانندگان٬ که به گروه IEHT ارجاع شده است ملاحظه می شود. البته برای امانت داری بیشتر٬ اسامی و مشخصات خوانندگان حذف شده است: 

اکنون این امکان فراهم آمده است که با خوانندگان از طریق سایت محل کار و از طریق لیست ایمیل٬ ارتباطی دائمی برقرار شود٬ هر کس پرسشی دارد بر حسب مورد با استاد یا کارشناس مربوطه مطرح کند و نظر خود را در جمع بزرگ کارشناسان آموزش و متخصصان صنعت آب و برق مطرح کند. بنابراین اگر پرسش های خود را در این وبلاگ مطرح بفرمایید٬ با شما از طریق گروه IEHT تماس گرفته خواهد شد و به پرسش شما از آن طریق پاسخ داده می شود. گرچه این کار با تأخیر همراه خواهد بود٬ اما در عوض امکان ارتباط همیشگی با این گروه فراهم می گردد. 

در اینجا برخی از پرسش های اخیر خوانندگان٬ که به گروه IEHT ارجاع شده است ملاحظه می شود. البته برای امانت داری بیشتر٬ اسامی و مشخصات خوانندگان حذف شده است: