اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اجرای 3پروژه داخلی آب و برق با مشارکت خارجی

کارگروه نظارت بر قانون استفاده از حداکثر توان فنی و مهندسی کشور با اجرای سه پروژه داخلی آب و برق با مشارکت طرفهای خارجی موافقت کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، در جلسه کارگروه کارشناسی نظارت بر قانون حداکثر، درخواست شرکت برق منطقه‌ای تهران، مبنی بر ارجاع پروژه " احداث پست 20/36/230 کیلوولت GIS شهید فیروزی" به مشارکت " ایرانی ـ خارجی" مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به عدم وجود امکان ساخت و راه‌اندازی "پست GIS" در داخل کشور، با واگذاری این پروژه به 2 شرکت ایرانی با لحاظ سهم 1/22 درصد برای بخش داخلی و یک شرکت خارجی با سهم 9/77 درصد موافقت شد.
براساس گزارش مذکور، در این جلسه، موضوع واگذاری پروژه "بازسازی لوله‌های آسیب‌دیده شبکه فاضلاب اصفهان" به "مشارکت شرکت‌های ایرانی ـ خارجی" نیز، به درخواست شرکت آب و فاضلاب اصفهان، مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان، مخاطره‌آمیز بودن، تخصصی بودن و نیاز به تجربه برای اجرای این پروژه را، دلایـل ارایه این درخواست برشمـرد.
گفتنی است کارگروه یاد شده، پس از استماع بحث‌های مربوط، با ارجاع پروژه به "مشارکت شرکت‌های ایرانی ـ خارجی"، با رعایت سهم ارزش کار بخش داخلی، به میزان 3/55 درصد، موافقت کرد.
این گزارش حاکی است موافقت با واگذاری پروژه " احداث بخشی از شبکه فاضلاب شهر همدان" به مشارکت از یک شرکت ایرانی و یک شرکت کویتی، آخرین مصوبه کارگروه مذکور، در این جلسه بود.
به موجب این تصمیم، این پروژه که ارزشی معادل 158 میلیارد ریال دارد، با رعایت ارزش کار بخش داخلی به میزان 59 درصد، به مشارکت یاد شده واگذار خواهد شد.

زمان درج خبر :   20 آبان 1385 / 11:11

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد