اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

دوازدهمین نشست کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فن‌آوری

خبرگزاری دانشجویان ایران 1385/08/27

دوازدهمین نشست کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فن‌آوری روز یکشنبه با حضور جمعی از معاونان وزراء و روسای دانشگاه‌های کشور در سالن شهید عضدی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس «پژوهشی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این نشست، ضمن ادامه بررسی جامع پژوهش و فن‌آوری کشور، بحث بودجه پژوهش سال 1386، فرآیند و ضوابط انتخاب اعضای حقیقی کمیته‌های تخصصی، ارائه سند توسعه علمی کشور و روند اجرای مصوبات سومین جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فن‌آوری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

گفتنی است، کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فن‌آوری بر اساس ماده 9 آیین نامه داخلی شورا و به منظور استمرار و سرعت بخشیدن به فرایند تصمیم‌گیری و کارشناسی اولیه دستور کارهای شورای عالی تشکیل شده است.

کمیسیون دائمی دارای 36 عضو است که از معاونت‌های پژوهش و فن‌آوری وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذی ربط، نمایندگان روسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، فرهنگستان‌ها و صاحبنظران سیاستگذاری علم و فن‌آوری در بخش دولتی و خصوصی تشکیل شده است.

وظایف و اختیارات کمیسیون دایمی، طبق ماده 10 آیین نامه داخلی شورای عالی تصمیم‌گیری و یا بررسی و اظهار نظر در مواردی است که از طرف شورای عالی تفویض اختیار و یا ارجاع می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد