اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

کتابخانه باید زیباترین مکان وزارت نیرو باشد

وزیر نیرو در مراسم بازگشایی مرکز اطلاعات علمی ، اسناد و کتابخانه وزارت نیرو ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی در امر بازگشایی این مرکز گفت: تصمیم گیری صحیح، جدیت و عزم و اراده مستحکم توانست ما را یاری نماید تا بر مشکلات پیروز شویم ،‌ با سختی ها بجنگیم و امروز شاهد بازگشایی مجدد این مرکز مهم باشیم.
به گزارش خبرنگار سایت خبری وزارت نیرو، مهندس فتاح از کتابخانه به عنوان یک مرکز علمی معتبر نام برد و اظهار داشت: این مکان بایستی زیباترین مکان یک وزارت خانه باشد و فضای امن و آرامش بخشی را برای کتابخوانان فراهم نماید.
وزیر نیرو در ادامه ضمن ارج نهادن به جایگاه ویژه کتابخانه ها خواستار تجهیز شدن کامل و بروز شدن اطلاعات کتابخانه وزارت نیر شد و به تمام معاونین خود تاکید کرد که از فضای کتابخانه جهت مطالعه استفاده نمایند و با این کار خود باعث تشویق و ترغیب دیگر همکاران به امر مطالعه شوند.
وی در خاتمه با بیان اینکه تحول در صنعت آب و برق ،‌خواست نظام و انتظار مردم است، افزود: تغییر و تحول یک ضرورت است و ما بایستی همیشه حال خود را به بهترین احوال تغییر دهیم و اطلاعات خود را با علم و تکنولوژی و فناوری جهان همگام نماییم.
در پایان این مراسم که با حضور مشاور فرهنگی رئیس جمهور و رئیس اسناد کتابخانه های ملی ایران ، قائم مقام وزیر نیرو،‌ معاون وزیر نیرو در امور منابع تحقیقاتی و منابع انسانی ،‌ معاونت حقوقی ،‌مجلس و پشتیبانی و تنی چند از مدیران ارشد و کارکنان حوزه ستادی برگزار شد ، از کتابداران و کتاب خوانان برتر صنعت آب و برق کشور تقدیر شد.

منبع: سایت خبری وزارت نیرو - دفتر روابط عمومی و امور بین الملل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد