اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

18 پروژه تحقیقاتی ، کارنامه شرکت آب و فاضلاب مشهد

شرکت آب و فاضلاب مشهد تاکنون 18 پروژه نحقیقاتی در بخشهای مختلف این صنعت را به پایان رسانده و یا در دست انجام دارد.
مهندس جعفر حسینقلی زاده معاون برنامه ریزی وبهبود مدیریت این شرکت با بیان مطلب فوق افزود: پژوهش در امور آب و فاضلاب شهری از سال 72 با ابلاغ دستورالعمل اجرایی مربوطه آغاز شد و شرکت آب وفاضلاب مشهد به عنوان یک شرکت شاخص د رصنعت آب وفاضلاب کشور فعالیتهای پژوهشی خود را آغاز کرده است که طی این مدت با عنابت مدیران عامل موجب ارتقاء فرآیند تحقیقات و بهبود مستمر آن شده است.
به گفته وی ، از پژوهشهای مطرح شده 13 طرح تحققیاتی در زمینه هایی مانند مطالعه کیفی آبخوان دست مشهد ، استفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب در آبیاری سبزیجات و چغندر قند،. ارتقاء راندمان تصفیه خانه فاضلاب و بهبود سیستم اصلاح شبکه های توزیع آب به پایان رسیده است و پنج طرح دیگر در دست انجام است.
مهندس حسینقلی زاده گفت : فرآیند تحقیقات در شرکت آب و فاضلاب مشهد شامل کمیته تحقیقات ، زیر گروههای تخصصی وابسته یه آن و کارشناس مسئول تحقیقات در حوزه معاونت برنامه ریزی و بهبود مدیریت بوده که با تغییر ساختار تشکیلاتی شرکت در سال 82 برخی از این وظایف به شرکت آب وفاضلاب خراسان بزرگ انتقال داده شد و پس از تقسیم استان و منتقل شدن شرکت آب وفاضلاب مشهد در سال 85 مجدداً تشکیلات قبلی ایجاد گردید و با توجه به شروع مجدد با رویکرد ارتقاء و بهبود مستمر جایگاه تحقیقات از حد کارشناس مسئول به دفتر تحقیقات ارتقاء و به تصویب رسیده است .
وی در پایان به اولویت های تحقیقاتی شرکت آب وفاضلاب مشهد که شامل 14 مورد در بخش آب و فاضلاب و 5 مورد در بخش مدیریتی است اشاره کرد و افزود: این شرکت از کلیه پژوهشگران و فعالان در امر پژوهش جهت اجرایی شدن پروژه های شرکت که لیست آن در دفتر تحقیقات موجود است، دعوت می نماید .
نظرات 1 + ارسال نظر
انجمن علمی دانشکده مهندسی شیمی دان سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ http://chemeng-iust.blogfa.com

سلام...
به صورت کاملا اتفاقی با این وبلاگ پر بار آشنا شدیم... از جنابعالی خواهشمندیم با پیشنهادات سازنده خود راهی برای پیشرفت هر چه بیشتر ما فراهم نمایید...

همچنین علاقمندیم تا در صورت اطلاع از فرصت هایی اینچنین با گذاشتن پیام در وبلاگ این سازمان به ما نیز اطلاع دهید تا بتوانیم دوستان خود در این دانشکده را هر چه بیشتر وبهتر در جریان آخرین تحولات پژوهشی و کاری قرار دهیم... با سپاس فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد