اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

افزایش اطلاعات و دانش علمی در برق خوزستان با اینترنت

مدیر دفتر فن آوری و مدیریت اطلاعات شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: این شرکت با هدف اشاعه فرهنگ استفاده از اینترنت در جهت گسترش دانش و علم پرسنل اقدام به راه اندازی خط اینترنت از طریق خط تلفن dial up کرده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، بهزاد حبیبی افزود: کارکنان شرکت برق منطقه ای خوزستان می توانند در خارج از شرکت ازخطوط اینترنت استفاده کنند.
وی گفت: در حال حاضر هفت خط آنالوگ با سرعت حداکثر32kb/ms برای استفاده از اینترنت در نظر گرفته شده است.
مدیر دفتر فن آوری و مدیریت اطلاعات اضافه کرد: هم اکنون 347 مشترک در شرکت برق منطقه ای خوزستان از اینترنت استفاده می کنند که با گسترش ظرفیت خطوط تا ماه آینده امکان سرویس دهی به هزار مشترک نیز فراهم می شود.
وی خاطر نشان کرد: براساس توافقاتی با شرکت مخابرات در جهت ارایه خدمات بهتر به مشترکان تا ماه آینده دو خط دیجیتال به ظرفیت 60 کانال تلفن هر کدام با سرعت kb/ms 56 در اختیار شرکت برق منطقه ای قرار می گیرد.
حبیبی در خصوص امنیت شبکه اینترنت گفت: برای جلوگیری از حمله هکرها و ویروس ها از سیستم firewall و همچنین از طریق ویروس یاب Symantec antivirus از شبکه در مقابل هکرها و ویروس ها مراقبت می شود.
وی در خصوص برنامه های آتی دفتر فن آوری و مدیریت اطلاعات اظهار داشت: به منظور استفاده از خطوط پر سرعت در آینده ای نزدیک پهنای باند شرکت از 1Meg به 2Meg  افزایش خواهد یافت.
مدیر دفتر فن آوری و مدیریت اطلاعات خاطر نشان کرد: پرسنل شرکت برق منطقه ای خوزستان می توانند از طریق شماره تلفن های 23-3369217 بعد از ساعات اداری به سایت ISPشرکت متصل شده و از شبکه اینترنت استفاده کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد