اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

25 تا 29 دی ماه هفته پژوهش و فناوری

به گزارش جام جم آنلاین٬‌ هفته پژوهش و فناوری در سال جاری در تاریخ 25 تا 29 دی ماه برگزار می‌شود.
اولین نشست خبری هفته پژوهش و فناوری با حضور امید فاطمی، دبیر ستاد بزرگداشت هفته پژهش و فناوری و بهزاد سلطانی، دبیر جشنواره پژوهش و فناوری برگزار شد.
در این نشست امید فاطمی گفت: هفته پژوهش از هفت سال قبل در تاریخ 25 آذر ماه همزمان با روز پژوهش آغاز می‌شده، اما در سال جاری به علت مصادف شدن این هفته با دو انتخابات این هفته با تأخیر برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: امسال هفته پژوهش و فناوری با شعار «بدون پژوهش و مطالعه تصمیم گیری نکنیم» و به منظور نهادینه کردن پژوهش در کشور از تاریخ 25 تا 29 دی ماه برگزار می‌شود.
دبیر ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در ادامه تصریح کرد: هفته پژوهش امسال با برگزاری جشنواره پژوهش و فناوری در بیست و پنجم دی ماه آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه همزمان با این هفته نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور با هدف ارائه کارها و فعالیت‌های پژوهشی و فناوری برگزار می‌شود وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه با ارائه دستاوردهای پژوهشی ، پتانسیل‌های موجود در کشور در معرض نمایش همگان قرار داده می‌شود.
وی افزود: در حاشیه این نمایشگاه ، یک نمایشگاه موضوعی تخصصی Hi-tech نیز برگزار می‌شود.
فاطمی با بیان این مطلب که چهارمین فن بازار ملی نیز همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری فن بازار این است که تولیدکنندگان فناوری آن را در فن بازار ارائه کنند و فرآیند تجاری سازی فناوری و طرح‌ها تسهیل شود.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌هایی که در این هفته برگزار می‌شود برگزاری نمایشگاه کتاب تخصصی مورد نیاز پژوهشگران می‌باشد.
وی با اشاره به برگزاری هم اندیشی همزمان با این هفته افزود: در این هم اندیشی ظرفیت سازی در پژوهش و فناوری، سند توسعه پژوهش و فناوری، نمایه استنادی مجلات ایرانی ISC و سیستم مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد