اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

21 تا 23 آذر کنگره بین المللی

سومین کنگره بین المللی "همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی" از 21 تا 23 آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برپا شده است.

دکتر تقی ترابی، رئیس سومین کنگره بین المللی همکاری های دولت دانشگاه و صنعت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: این کنگره برای ارایه الگوی مفهومی از عوامل موثر بر اثربخشی همکاری های بین المللی سازمان میان دولت، دانشگاه و صنعت برگزار می شود.

وی گفت: بررسی چشم انداز 20 ساله، پارک های علم و فناوری، آسیب شناسی مبانی ارتباط دانشگاه و صنعت، بررسی چالش های پژوهشی و راهبردهای فکری توسعه ملی از جمله موضوعات مورد بحث در این سمینار است.

وی ادامه داد: این سمینار در مقایسه با کنگره های برگزار شده قبلی متفاوت و متنوع تر است و اثرات جهانی شدن رابطه بین صنعت و دانشگاه در کشور را بررسی می کند.

دکتر ترابی تاکید کرد: 500 مقاله به این سمینار ارسال شده است که 40 مقاله به صورت سخنرانی ارایه می شود.

وی بررسی آئین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی از دیدگاه فناوری و تقویت ارتباط با صنعت و دانشگاه را از دیگر محورهای این سمینار برشمرد و یادآور شد: نقش دولت، دانشگاه و صنعت در تقویت نوآوری و نظام ملی نوآوری در ایران و بحث مدیریت و نقش دولت در قابلیت های هماهنگی بین دانشگاه و صنعت مهم است که در این کنگره بررسی می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد