اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

باید با ایمنی به صورت یک علم برخورد شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری برق تهران، مهندس فتاح قره باغ، مدیرعامل برق تهران که در همایش ایمنی در برق تهران سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب افزود: برای رعایت مسایل ایمنی باید فرآیند‌های آن شناسایی و با برنامه‌ریزی اجرا شود.
مهندس فتاح گفت: امروزه در سراسر جهان تفکرات و توجهات به مسئله ایمنی به گونه‌ای است که آن را در غالب یک علم با همه الزامات آن معرفی کرده است و برای آن استانداردهایی نیز طراحی شده است.
وی تصریح کرد: شرکت برق منطقه ای تهران در راستای بهبود وضعیت ایمنی و سلامت کار و برای دستیابی به استانداردهای ایمنی در پی آنست تا شرایط اخذ گواهینامه استاندارد OHSAS 9001 را کسب کند که در این صورت تازه توانسته گام اول را بردارد.
مدیر عامل برق تهران درمورد الزامات توجه به ایمنی در بهداشت گفت: برای همه افراد الزاماتی همچون، مسائل شرعی و اخلاقی و مدیریتی وجود دارد که ما را ترغیب می‌کند تا به فکر سلامتی خود،‌ همکاران و خانواده خود باشیم.
وی با تأکید بر الزامات شرعی و مدیریتی برای توجه به مقوله ایمنی، مدیران را مسئول وضعیت ایمنی و سلامت کارکنان عنوان کرد و از آنان خواست تا توجه بیشتری به این امر معطوف دارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد