اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

استاندار همدان: تعریف نظام جامع تحقیقات زیربنای توسعه پایدار است

خبرگزاری جمهوری اسلامی

استاندار همدان گفت: تعریف نظام جامع تحقیقات زیربنای تحقق اهداف توسعه پایدار در جامعه است.

"بهروز مرادی" روز سه‌شنبه در کارگروه پژوهش، آمار و فناوری اطلاعات افزود: افق همکاری بین دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی برای نیل به اهداف توسعه در نظام جامع تحقیقات تعریف می‌شود.

وی اظهار داشت: بهره‌گیری مناسب از ظرفیت بالای علمی دانشگاه‌ها و همچنین قابلیت و توانایی‌های دستگاه‌های اجرایی با ایجاد هماهنگی‌های لازم امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه همه جانبه در کشور در سایه وجود همگرایی و هماهنگی مناسب بین دولت، دانشگاه و بخش خصوصی صنعت محقق می‌شود.

استاندار همدان تصریح کرد: نتیجه تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده باید به صورت راهکار اجرایی برای رفع مشکلات موجود در استان به کار گرفته شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی همدان نیز گفت: گسترش بازار تحقیق و پژوهش یکی از اولویت‌های اساسی برای استفاده مناسب از منابع استان برای تحقق اهداف چشم انداز توسعه است.

"علی‌حیدر نوری" روند رشد پژوهش را متناسب با تقویت بازار عرضه و تقاضا ارزیابی کرد و افزود: همچنین تحقیق بستر مناسبی برای توانمندسازی دستگاه‌های اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: اشاعه فرهنگ تحقیق و پژوهش در مدیران دستگاه‌های دولتی مانع از تصمیم‌گیری‌های غیر کارشناسی و چشم بسته آنان برای اداره جامعه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد