اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

بررسی آئین نامه تشکیل کمیته‌های تخصصی شورای عالی عتف

در چهاردهمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فن‌آوری، آئین نامه تشکیل کمیته های تخصصی شورای عالی علوم، تحقیقات و فن‌آوری بررسی شد.

به گزارش خبرنگار «پژوهشی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر منصور کبگانیان، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری در پایان جلسه ظهر امروز کمیسیون در خصوص مباحث این جلسه گفت: در چهاردهمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فن‌آوری ابتدا برنامه‌های هفته پژوهش که امسال به دلیل همزمانی با دو انتخابات اخیر به تعویق افتاده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برنامه‌هایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن در اواخر دی ماه ارائه شد.

وی افزود: از دیگر مباحث این جلسه، آئین نامه تشکیل کمیته های تخصصی دوازده‌گانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فن‌آوری بود که پیشنهادهای خوبی در این زمینه ارائه و بررسی شد.

دکتر کبگانیان با اشاره به تصویب تشکیل 10 کمیته تخصصی و دو کمیته سیاستگذاری و هماهنگی در جلسه گذشته شورای عالی علوم، تحقیقات و فن‌آوری خاطرنشان کرد: این کمیته‌ها که با حضور نمایندگانی از تمام وزارتخانه ها و دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل می‌شوند، نقش موثری در توسعه علم و فن‌آوری کشور و جهت‌دهی به سیاست‌ها در این بخش خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، چهاردهمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فن‌آوری روز چهارشنبه با حضور نمایندگان و معاونین پژوهشی وزارتخانه های مختلف، روسای تعدادی از دانشگاه‌های کشور و سایر اعضای کمیسیون در سالن شهید عضدی وزارت علوم برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد