اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

مسابقات ملی دانشجویی بتن در دانشگاه شهید عباسپور برگزار شد

مسابقات ملی دانشجویی بتن ایران به همت مرکز ملی مقاوم سازی ایران در بخش جنبی کنفرانس ملی مقاوم سازی و بهسازی ایران با حضور 34 تیم در دانشگاه صنعت آب و برق (شهید عباسپور) برگزار شد.

مهندس امین معصومی گودرزی یکی از اعضاء هیات داوران مسابقات ملی دانشجویی و عضو هیات علمی کنفرانس ملی بهسازی و مقاوم سازی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار «علمی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار داشت: این مسابقات در دو رشته سازه‌های توپ بتونی (بولینگ FRC) و سازه‌های محافظ بتنی به نام EPD با حضور تیم‌های دانشجویی دانشگاه های آزاد و سراسری کشور برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: اعضاء برگزار کننده این مسابقات را علاوه بر تیم های شرکت کننده، اعضاء هیات علمی دانشگاه‌های سراسری و آزاد و اعضاء انجمن بتن ایران تشکیل می‌داد و مسابقات با حضور نماینده وزارت علوم جهت نظارت بر مسابقات در روزهای دوم و سوم دی ماه برگزار شد.

معصومی گودرزی با اشاره به برگزیدگان این مسابقات، خاطر نشان کرد: تیم‌های برتر این مسابقات در رشته سازه محافظ به ترتیب دانشگاه‌ آزاد اسلامی قزوین، دانشگاه شهید عباسپور و دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد درود بودند.

وی افزود: در رشته توپ بولینگ به صورت مقاومت فشاری نیز تیم دانشگاه‌ آزاد اسلامی کرمان و دانشگاه آب و برق شهید عباسپور به ترتیب رتبه اول و دوم و دانشگاه‌ آزاد اسلامی کرج و دانشگاه‌ آزاد اسلامی یزد رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

عضو هیات داوران مسابقات ملی دانشجویی بتن در ادامه تصریح کرد: این مسابقات در کل در سطح بسیار بالایی قرار داشت و با وجود این که اولین دوره برگزاری این مسابقات بود، همه تیم‌ها قدرتمند ظاهر شدند.

وی در پایان در خصوص اهداف این مسابقات گفت: ترویج دانش عمران و علم تکنولوژی بتن در میان دانشجویان و آشنایی نزدیک تر دانشجویان با بحث اجرام و تکنولوژی از اهداف برگزاری این مسابقات بوده است.

گفتنی است، کنفرانس ملی بهسازی و مقاوم سازی ایران طی دو روز چهارم و پنجم دی ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد