اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

نتایج دومین همایش ایمنی و بهداشت حرفه ای در صنعت برق

در پایان دومین همایش ایمنی و بهداشت حرفه ای در صنعت برق قطنامه ای صادر شد که ضمن تاکید بر تقویت و اعتلای جایگاه ایمنی، بکارگیری استانداردها و معیارهای لازم به منظور پاسداری از تاسیسات و صنایع و محیط زیست از مهمترین دغده های این صنعت عنوان نموده است.
متن کامل این قطعنامه به شرح ذیل می باشد:
خداوند را شاکریم که دومین همایش ایمنی و بهداشت حرفه ای در صنعت برق با یاری او وهمت ستودنی شرکت برق منطقه ای یزد و با همکاری شرکت های برق منطقه ای جنوب شرق، صنایع و دانشگاه های استان و با حضور مدیران، کارشناسان و متخصصین صنعت دانشگاه برگزار گردید.
این همایش با هدف تقویت و اعتلای جایگاه ایمنی و در راستای حفظ و صیانت از منابع انسانی و تجهیزات در این صنعت برنامه ریزی و اجرا گردید.
شرکت برق منطقه ای یزد، مطابق با خط مشی ایمنی تدوین شده بر اساس سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای (18001OHSASA) تامین سلامت و ایمنی کلیه ذینفعان و حفاظت از تاسیسات صنعت برق را به عنوان زیر بنایی ترین صنعت در اولویت قرار داده و می کوشد تا با تشکیل کانون های همفکری بین صنعت و دانشگاه، گامی مفید و موثر در این راه بر دارد. حال به لطف خداوند و حضور سبز شما این نشست برگزار گردید، پیمان می بندیم که:
1-تلاش نمائیم تا از طریق استقرار مدیریت سیستم های مدیریت ایمنی همسو با اهداف کلان شرکت ها و سایر سیستم های مدیریتی کلیه فعالیت ها ایمنی را ساماندهی و اثر بخش نمائیم.
2-حفظ و صیانت از کلیه کارکنان، پیمانکاران و مشترکین را در اولویت قرار داده و همواره در تحقیق ایم مهم تلاش نمائیم.
3-حفاظت و حراست از تجهیزات زیر بنائی صنعت برق را از وظایف اصلی خود شمرده و با تدوین و اجرای استاندارهای ایمنی در این صنعت رسالت خویش را انجام دهیم.
4-تلاش نمائیم با تقویت فرهنگ ایمنی و تداوم آموزشهای مرتبط زمینه ساز تفکر سالم اندیشیدن برای سالم زیستن باشیم.
5-کوشش نماییم با بکارگیری استانداردها و معیارهای لازم پاسدار محیط زیست بوده و از تخریب این نعمت الهی جلوگیری نمائیم.
در آخرین بند این قطعنامه شرکت برق منطقه ای یزد با تقدیر فراوان از حضور کلیه شرکت کنندگان اعلام میدارد، سومین همایش ایمنی و بهداشت حرفه ای در صنعت برق به میزبانی این شرکت در سال 1386 برگزار خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد