اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

یک راهنما برای دست اندرکاران نشریه و تنظیم کنندگان خبر

دفتر مطالعات و توسعه رسانه‌ها (CMSR) در سال‌ 1368 زیر نظر معاونت‌ امور مطبوعاتی‌ و تبلیغاتی‌ وزارت‌ فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی‌ بنیاد نهاده‌ شد. در سال‌ 1375 براساس‌ سیاستهای‌ کلی‌ دولت‌ و به‌ منظور هماهنگی‌ بیشتر بین‌ نهادهای‌ آموزشی‌ و تحقیقاتی‌، دفتر گسترش‌ آموزش‌ رسانه‌ها با مرکز مطالعات و توسعه رسانه‌ها ادغام‌ گردید.
این‌ دفتر به‌ منظور تشویق‌ تحقیق‌ و گسترش‌ آموزش‌ در زمینه‌ ارتباطات‌ اجتماعی‌ با تأکید خاص‌ بر مطبوعات‌ و روزنامه‌نگاری‌ شکل‌ گرفته‌ و تاکنون‌ از حیث‌ مطالعاتی‌، تحقیقاتی‌ و آموزشی‌ توانسته‌ است‌ پشتیبان‌ بالنسبه‌ مناسبی‌ برای‌ مطبوعات‌ کشور باشد.

در سایت این دفتر می توان قوانین مرتبط با نشر و مقاله های آموزشی و پژوهشی متعددی را در ارتباط با اطلاع رسانی مطالعه کرد و از آخرین اخبار و آخرین کتابهایی که در ارتباط با روزنامه نگاری چاپ شده است٬‌ اطلاع حاصل نمود. متن کامل ویژه نامه های آموزشی فصلنامه رسانه نیز در همان سایت موجود است. در دومین ویژه نامه مقاله ها و نوشته هایی از نویسندگان زیر درج شده است:

دکتر محمد کاظم معتمد نژاد
دکتر نعیم بدیعی
دکتر پیروز شعار غفاری
دکتر مهدی محسنیان راد
دکتر محمد مهدی فرقانی
حسین قندی
دکتر یونس شکر خواه
خسرو یحیایی
علی اکبر قاضی زاده

جا دارد در همینجا٬ به همه دوستانی که قصد دارند پا به دنیای مطبوعات بگذارند و نشریه جدیدی منتشر کنند٬ و نیز به تمام کسانی که قصد دارند در جمع آوری اخبار٬ ارائه گزارشات و تنظیم مصاحبه ها حتی برای وبلاگ های تخصصی یا سایت های رسمی فعالیت کنند٬ اطلاع داده شود که ثبت نام دوره جدید آموزش روزنامه نگاری و گرافیک مطبوعاتی از همین امروز شروع شده است. متن اطلاعیه دفتر مطالعات و توسعه رسانه‌ها در نوشته بعدی نیز ذکر شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد