اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

آیین‌نامه همکاری‌های آموزشی وزارت ICT با دانشگاه‌ها

دکتر کمال محامدپور، گفت: "آیین‌نامه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی" سرانجام پس از چند ماه تصویب و ابلاغ شد.
معاون آموزش، پژوهش و امور بین‌الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص آیین‌نامه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی مجموعه وزارت ارتباطات با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی خاطرنشان کرد: این آیین‌نامه بسیار مناسب بوده و تمام شرکت‌های وابسته و استانی در چارچوب آن می‌توانند نیازهای آموزشی خود - به خصوص در دوره‌های دانشگاهی از جمله بلندمدت و کوتاه‌مدت – را از طریق قرارداد با دانشگاه‌ها برطرف کنند.
وی گفت: همچنین در بخش پژوهش در این آیین‌نامه به هزینه اعتبارات از طریق کمیته‌های پژوهشی استان‌ها با همکاری اساتید و متخصصان دانشگاهی در چارچوب اعتبارات پژوهشی استان‌ها تاکید شده و این آیین‌نامه درصدد یکسان‌سازی ارتباط بین دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و مجموعه وزارتخانه است.
محامد پور، تصریح کرد: از سوی دیگر شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته می‌توانند نیازهای خودشان را در بخش آموزش و پژوهش و حتی در بخش تامین نیروی انسانی از طریق بورسیه دانشجویان برطرف کنند.
وی، اظهار داشت: همچنین براساس این آیین‌نامه شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات می‌توانند برای برنامه‌های توسعه‌ای خودشان در چارچوب این آیین‌نامه با انعقاد قرارداد با دانشگاه‌ها، دوره‌های آموزشی خاص را برنامه‌ریزی و اجرا کنند.
محامد پور، با بیان این‌که با آ‌یین‌نامه مذکور، تعامل و ارتباط خوبی بین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و مجموعه وزارت و سازمان های تابعه برقرار و باب همکاری باز می‌شود، گفت: با این آیین‌نامه، امکان برخورداری از امکانات، اعتبارات و حمایت‌های وزارت ارتباطات برای دانشگاه‌ها و رفع نیازهای آموزشی این وزارت از طریق دانشگاه‌ها فراهم می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد