اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

بانک ایده دانشگاهیان در دانشگاه علم و صنعت افتتاح شد.

بانک ایده دانشگاهیان با هدف عمومی سازی تفکر خلاق ، توسعه تفکر ، خلاقیت و نوآوری در دانشگاه به منظور مشارکت و ایفای نقش فعال دانشگاهیان در فرآیندهای خط مشی گذاری بمنظور کسب جایگاه مطلوب دانشگاه در هزاره سوم در عرصه ملی و بین المللی افتتاح شد. این بانک در راستای دستیابی به اهداف فوق اقدام به برنامه ریزی و اجرای موارد ذیل می نماید .

  1) دریافت نظرات و پیشنهادات در حوزه های راهبردی ، آموزشی ،پژوهشی ،دانشجویی- فرهنگی- سیاسی ، اداری- رفاهی- پشتیبانی و... ، تشکیل پرونده الکترونیکی برای ایده های دریافتی از طریق سایت ایده.

  2) ارائه ایده های مذکور جهت داوری و اتخاذ تصمیمات در کانونهای تفکر مربوطه که شامل کانون تفکر اساتید ، کارکنان و دانشجویان میباشد. بمنظور تسهیل و تسریع در این امر امکان داوری الکترونیکی و برگزاری جلسات کانونهای تفکر بصورت مجازی و از طریق امکانات فراهم شده در سایت ایده میسر می باشد .

  3) پیگیری کلیه مراحل قانونی جهت به تصویب رسیدن و اجرایی شدن ایده­های مورد تأیید کانونهای تفکر و معرفی ایده ها به مراکز مرتبط دانشگاهی به منظور حمایت مالی از ایده های ناب.

  4) برگزاری جشن ایده هر 3 ماه یکبار و معرفی ایده های برتر و تشویق مادی ایده دهندگان

   ارسال ایده از طریق سایت با استفاده از راهنمای موجود در سایت صورت می گیرد. ابتدا باید در پایگاه عضو شوید. این عضویت در ابتدا، موقتی است. سپس لازم است ایده خود را در یک فایل روی رایانه خود بنویسید تا در فرم ارسال ایده بتوان آن را Upload کرد. خلاصه ایده و نوشتن واژه های کلیدی در فرم ایده نوشته می شود. هر ایده ممکن است توسط یک یا چند نفر ارائه شود که ذکر نام و مشخصات همه آنان الزامی است. هر ایده با یک کد مشخص می شود و از همان طریق قابل پیگیری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد