اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

مجموعه فرهنگی ورزشی مجتمع عالی اصفهان افتتاح شد

مجموعه فرهنگی ورزشی مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق اصفهان با حضور استاندار اصفهان، رییس مؤسسه آموزش عالی علمی _ کاربردی صنعت آب و برق، رئیس مجتمع اصفهان و جمعی از اعضای هیئت علمی و کارکنان مجتمع اصفهان افتتاح و آماده بهره برداری شد.
مهندس رستم نیا، مجری طرح مجموعه فرهنگی ورزشی، اظهار داشت: این مجموعه در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و با 2500 متر مربع زیربنا طی سه سال ساخته و آماده بهره برداری شده و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.
مجری این طرح گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی شهید عباسپور با 4 میلیارد ریال اعتبار توسط دفتر فنی و نظارت مؤسسه آموزش عالی علمی _ کاربردی صنعت آب و برق طراحی شده و اعتبار آن از سوی شرکت توانیر تآمین و پرداخت شده است.
وی با اعلام اینکه این سالن ورزشی براساس استاندارهای بین المللی ساخته شده، اظهار امیدواری کرد، با راه اندازی استخر و سونای این مجموعه، در اواسط سال آینده بتوان نهایت استفاده را به عمل آورد.
لازم به توضیح است، این مجموعه علاوه بر سالن چند منظوره فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال دارای سالن های جنبی شطرنج، بدنسازی و تنیس روی میز است که با 400 میلیون ریال اعتبار تجهیز شده و دارای ادوات ورزشی لازم می باشد. 

 خبرنگار          :  ماندانا دارابی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد