اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

۳-۱ اسفند: جشنواره و کارگاه روابط عمومی الکترونیکی برگزار می‌شود

همزمان با برگزاری سومین جشنواره‌ی انتشارات روابط عمومی‌های کشور، سه کارگاه با موضوعات خبرنویسی در روابط عمومی، ویرایش و نگارش و روابط عمومی ‌الکترونیکی برگزار می‌شود.

داود زارعیان - دبیر سومین جشنواره‌ی انتشارات روابط عمومی - در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب و با اشاره به برگزاری سومین جشنواره‌ی انتشارات روابط عمومی‌های کشور و با بیان این که این جشنواره در چهار بخش برگزار می‌شود، اظهار کرد: در بخش رقابتی 1283 اثر ارسال شده که از این تعداد 45 اثر برتر انتخاب می‌شود و خود این بخش نیز سه بخش اصلی نشریات درون سازمانی، وب‌سایت‌های برتر و سایر انتشارات روابط عمومی را شامل ‌می‌شود.

وی افزود:‌ در بخش وب‌سایت‌های برتر حدود 53 سایت انتخاب شدند و در نشریات درون سازمانی در حوزه‌های مختلف سرمقاله، مصاحبه، گزارش خبر، صفحه خوانندگان، عکس آثاری ارسال شده است.

وی با اشاره به بخش دوم جشنواره‌ که کارگاه آموزش است، گفت: در این بخش سه کارگاه با موضوعات خبرنویسی در روابط عمومی، ویرایش و نگارش و روابط عمومی ‌الکترونیکی برگزار می‌شود که در بخش خبرنویسی در روابط عمومی‌ بیش از 90 نفر در بخش دوم 88 نفر و در کارگاه روابط عمومی‌ الکترونیک 91 نفر شرکت کردند.

وی درباره‌ی بخش سوم جشنواره گفت: این بخش سمینار انتشارات روابط عمومی‌ است که روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود و در آن بخش 140 نفر ثبت‌نام کردند.

وی با بیان این که نمایشگاه بخش چهارم جشنواره را به خود اختصاص داده که حدود 52 سازمان در آن شرکت کردند، ‌اظهار کرد: نتایج همایش و جشنواره که معرفی برگزیدگان است در عصر روز پنج شنبه - سوم اسفندماه - برگزار می‌شود.

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی‌، خاطر نشان کرد: جشنواره روز سه‌شنبه - یکم اسفندماه - و سمینار نیز روز پنج شنبه - سوم اسفندماه - در ساعت 9 صبح برگزار می‌شود؛ جشنواره‌ی مذکور توسط انجمن متخصصان روابط عمومی ‌و با حمایت شورای اطلاع‌رسانی دولت برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد