اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

دوره‌های جدید فناوری اطلاعات تدوین می‌شود

دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات که درحال حاضر تدریس می‌شود، بازنگری شده و دوره‌های مورد نیاز جدید تدوین خواهد شد.

به گزارش فاوانیوز از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون آموزش، پژوهش و امور بین الملل وزارت ارتباطات با اعلام این خبر گفت: برای تدوین رشته‌های جدید در حوزه ICT، شش کار گروه از سوی دفتر آموزش، پژوهش و فناوری وزارت ارتباطات تشکیل شده است.
دکتر "کمال محامدپور" افزود: یکی از این کارگروه‌ها، کارگروه فناوری اطلاعات است که برای تدوین رشته‌های مورد نیاز در این حوزه تشکیل شده است.
وی ادامه داد: این کارگروه، پروژه‌ای برای تدوین و بازنگری این رشته‌ها در مرکز تحقیقات مخابرات ایران تعریف کرده است.
محامدپور خاطرنشان کرد: پروژه مذکور توسط دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری دانشگاه‌های تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، شیراز و اصفهان و سایر دانشگاه‌هایی که دوره‌های IT را برگزار می‌کنند، اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه هزینه اجرای پروژه مذکور در حدود یک میلیارد ریال است، گفت: اطلاعات پروژه، در اختیار معاونت آموزشی وزارت علوم قرار گرفته و از آنها خواسته شد، تا کمیته برنامه‌ریزی آموزشی وزارت علوم در کنار وزارت ارتباطات، کار نظارت بر اجرای این پروژه را انجام دهد.
محامدپور تاکید کرد: پیش‌بینی می‌کنیم ظرف مدت 9 ماه آینده این دوره‌ها تدوین و تصویب شده و از اوایل مهر ماه، برای اجرا به دانشگاه‌ها ابلاغ شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد