اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

تفاهم نامه همکاری مرکز رشدICT جهاد دانشگاهی و انجمن مخترعین کشور

مرکز رشد فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی (رویش) و انجمن مخترعین کشور به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متقابل علمی و تخصصی در جهت تجاری سازی اختراعات موجود و جدید در کشور تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این تفاهمنامه که همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی در زمینه تجاری سازی اختراعات و فناوری‌ها را در بر دارد توسط نماینده مرکز رشد رویش و نمایندگان انجمن مخترعین کشور به امضاء رسید.

مهندس حبیب اله اصغری، رییس این مرکز در این زمینه گفت: ارائه آموزش‌های مورد نیاز اعضای انجمن در جهت توسعه فعالیت‌ها و تجاری سازی اختراعات، انجام پژوهش‌های مورد نظر اعضای آن، ارائه خدمات مشاوره در زمینه تدوین طرح کسب و کار، تلاش در جهت شناسایی حامیان و تامین مالی برای توسعه فعالیت‌های اعضای انجمن و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مورد نیاز انجمن از محورهای همکاری این مرکز در این تفاهمنامه است.

وی افزود: بر اساس این تفاهمنامه، معرفی و فراهم سازی ارتباط مؤثر بین اعضاء انجمن و مرکز رشد، تامین بخشی از هزینه‌های ارائه خدمات بر حسب قراردادهای منعقده توسط انجمن مخترعین کشور فراهم می‌گردد.

اصغری افزود: به منظور اجرای مفاد این تفاهم‌نامه و شناسایی زمینه‌های جدید همکاری و عملیاتی کردن همکاریها ، کمیسیون مشترکی متشکل از دو عضو از طرفین قرارداد تشکیل شده است.

رییس مرکز رشد فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی تاکید کرد: با اجرایی شدن بندهای این تفاهمنامه بستر مناسب برای تبدیل ایده های مخترعان به محصول نهایی و بازاریابی مناسب برای آنها فراهم می‌شود که این امر نقش به سزایی در توسعه کسب و کارهای نوین و دانش بنیان دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد