اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

آذر ۸۶ نهمین جشنواره جوان خوارزمی برگزار می‌شود

سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران به منظور ارج نهادن به تلاش‌های ارزشمند پژوهشگران، مبتکران و فناوران جوان کشور، نهمین جشنواره جوان خوارزمی را برگزار می‌نماید.
علاقمندان با حداکثر سن 30 سال، می‌توانند در رشته‌های متالورژی و مواد، مکانیک، برق و کامپیوتر، صنایع شیمیایی، عمران، فناوری اطلاعات، هوافضا، کشاورزی و منابع طبیعی، صنایع، بیوتکنولوژی و علوم پایه پزشکی، معماری و هنر، علوم پایه و علوم انسانی شرکت نمایند.

« راهنمای شرکت در جشنواره جوان خوارزمی »

 

شرایط عمومی شرکت در جشنواره:

1-     برای شرکت در جشنواره متقاضی باید پرسش‌نامه را تکمیل و ارسال نماید.

2-   طرح ارایه شده در این دوره می‌بایست در دوره های قبل جشنواره شرکت نکرده باشد‌، مگر آنکه در فرایند اجرایی و یا دستاوردهای طرح تغییرات اساسی اعمال شده باشد.

3-   طرح‌ ارایه شده در زمینه فنی و مهندسی به‌صورت تئوری و ایده قابل قبول نخواهد بود و می‌بایست نمونه ساخته شده و دارای تاییدیه از مراجع ذیصلاح باشد.

4-     تمامی طرح‌‌ها ‌باید مشمول یکی از تعاریف و مفاهیم (طرح‌های بنیادی، طرح‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای و طرح‌های ابتکاری) باشند.

5-   حداکثر سن متقاضی شرکت در جشنواره جوان خوارزمی سی سال تمام است، (دانش آموزان برای ارایه طرح به آموزش و پرورش استان محل اقامت خود مراجعه نمایند).   

 

تذکرات مهم:

بهتر است اطلاعات مورد نیاز در پرسش‌نامه تایپ و یا با خط خوانا تکمیل شود. (شکل ظاهری پرسش‌نامه را تغییر نداده و مطالب ضروری را پیوست نمایید).

پرسش‌نامه تکمیل شده به‌ همراه سایر مدارک‌، حداکثر تا پایان خرداد ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

عدم ارایه مدارک مورد نیاز و همچنین ارسال پرسش‌نامه ناقص موجب حذف طرح خواهد شد.

4-   در صورت نیاز و تشخیص کارشناسان گروه تخصصی مربوط به بازدید از طرح، شرایط لازم فراهم گردد، در غیر اینصورت طرح ارایه شده مورد بررسیهای بعدی قرار نخواهد گرفت‌.

5-   در تکمیل بند شانزده مربوط به اطلاعات طرح، تعیین درصد مشارکت همکاران اصلی و امضای هر یک از آنان الزامی است (مجموع مشارکت صد در صد).

6-   در طرح‌هایی که به صورت گروهی انجام شده و برگزیده می‌شوند، همکارانی می‌توانند از تسهیلات آیین‌نامه تحصیلات تکمیلی استفاده نمایند که میزان مشارکت‌ آنان در اجرای طرح بیش از چهل درصد باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد