اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

ژانویه ۲۰۰۸: پنجمین نمایشگاه و کنگره بین المللی مهندسی شیمی

پنجمین نمایشگاه و کنگره بین المللی مهندسی شیمی (IChEC 2008) از دوم تا پنجم ژانویه سال آینده میلادی در جزیره کیش برگزار می شود. این کنگره توسط انجمن مهندسان شیمی ایران و با همکاری شورای بریتانیا (British Council) سازماندهی شده است.

خلاصه مقالات از ابتدای اوت در وب سایت کنگره قرار می گیرد و مهلت پذیرش متن کامل مقالات به صورت آنلاین٬ در ابتدای اکتبر به پایان می رسد. مقالات پذیرفته شده و نیز برنامه مقدماتی کنگره از اول نوامبر در سایت یاد شده نشان داده می شود و این برنامه در اول دسامبر نهایی می شود. مهلت ثبت نام به موقع برای شرکت در کنگره٬ ۱۵ نوامبر است و در تاریخ دوم ژانویه ۲۰۰۸ مراسم افتتاحیه برگزار می شود.

هزینه ثبت نام به موقع برای ایرانیان ۲۰۰ هزار تومان و ثبت نام بعد از تاریخ یاد شده ۲۵۰ هزار تومان است. این هزینه برای دانشجویان ۱۰۰ هزار تومان است. این هزینه ها شامل نهار و پذیرایی بین روز در ایام برگزاری کنگره است.

حداقل فضای لازم شرکت در نمایشگاه ۱۲ متر مربع است که هزینه ای حدود ۴ میلیون تومان دارد. این هزینه شامل شرکت یک نفر در کنگره و پنج روز اقامت در هتل پنج ستاره در کیش می شود.

برای اطلاعات بیشتر درباره این رویداد علمی٬ به سایت کنگره یاد شده و یا به آدرس دبیرخانه نمایشگاه واقع در تهران٬ خیابان انقلاب٬ خیابان ۱۲ فروردین٬ خیابان شهدای ژاندارمری٬ شماره ۲۰۸ ٬ واحد ۲ مراجعه فرمایید و یا با تلفن ۶۶۹۷۶۰۶۰ تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد