اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

اخبار موسسه آموزشی و پژوهشی علمی - کاربردی

اخبار ٬ مقالات٬ اختراعات اساتید و دانشجویان در عرصه علم و صنعت

گردهمائی مسئولین آموزشی شرکتهای صنعت آب وبرق منطقه جنوب شرق کشور

به گزارش آقای ارشدی از روابط عمومی اصفهان٬ گردهمائی مسئولین آموزشی شرکتهای صنعت آب وبرق منطقه جنوب شرق کشور به میزبانی مجتمع اصفهان با حضور معاون وزیر نیرو در امور تحقیقات و منابع انسانی ، رئیس مؤسسه آموزش عالی  علمی - کاربردی  صنعت آب وبرق ، تعدادی از مدیران عامل شرکتهای آب وفاضلاب و برق استانهای منطقه جنوب شرق کشور و مسئولین آموزش این شرکتها برگزار شد .

در این گردهمائی دکتر داریانی معاون وزیر نیرو در امور تحقیقات و منابع انسانی خطاب به مسئولین آموزشی اعلام داشت اگر آموزش را کنار بگذاریم یا در حاشیه قرار دهیم قطعاً در تحول و تغییر و انجام پروژه ها موفق نخواهیم بود، ولی اگر آموزش را دخیل کنیم موفقیت را سرعت   بخشیده ایم . وی تاکید  نمود : باید به دانش روز مجهز شویم ، لذا مسئولیت شما عزیزان مسئولیت خطیری است و اگر بپذیریم که این مسئولیت را داریم باید با برنامه ریزی کار خود را انجام دهیم. دکتر داریانی با ذکر این نکته که هرپرسنل باید شناسنامه آموزشی داشته باشد و در فایلهای راکد قرار نگیرد و جاری باشد اظهار داشت: برای تغییر رفتار سازمانی باید ابتدا نگرشها را تغییر داد و برای تغییر نگرش باید اطلاعات ودانش افراد تغییر کند و این امر با آموزش عملی میسر است.

در ادامه این گردهمایی جلسه پرسش و پاسخ با حضور دکتر داریانی ، دکتر افضلیان و مهندس خرازی فرد مدیر کل دفتر آموزش وزارت نیرو برگزار شد و مسئولین آموزش، سئوالات خود را مطرح نمودند . این گردهمائی در اوایل تیرماه ودر سالن اجتماعات مجتمع عالی آموزشی وپژوهشی اصفهان برگزار شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد